maandag 19 mei 2014

Oriëntatieloop!

Op donderdag 15 mei kwamen we allen met de fiets naar school. Van hieruit vertrokken we samen met het 5de leerjaar richting Bulskampveld. Daar kregen we eerst kort wat uitleg over het gebruik van de kaart. Daarna verdeelden we ons in groepjes van 3. Samen moesten we met behulp van de kaart bepaalde prikpaaltjes zoeken in het bos.
's Middags smulden we onze lunch op onder het warme zonnetje. Na de middag moest het zwaarste nog beginnen. In groepjes kregen we de opdracht om een omloop tegen tijd af te leggen. De eerste worden straks getrakteerd op een gratis ijsje in de Efteling ;-) Tot slot mochten we allen nog een ijsje kopen op de hoeve. Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Daarna fietsten we samen terug naar school en zat onze fijne dag erop!

Jordy en Fien 






1 opmerking:

  1. hallo iedereen , Robin Lannoo hier,
    Even voor reclame wil ik zeggen dat ik bezig ben met een video die ik totaal zelf zal maken/bewerken , Het word een video waar ik alle momenten van het ''oude'' 6e leerjaar zal beschrijven met/zonder foto's . ik begin er vandaag (02/06 ma) aan , hij zal af zijn binnen een half/heel weekje , jij kunt op de hoogte blijven door op mijn youtube kanaal te kijken of door op mijn facebook te kijken , Links :
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mijn Youtube kanaal -> http://www.youtube.com/user/RobinBFH
    Mijn Facebook -> https://www.facebook.com/robin.lannoo.7?ref=tn_tnmn
    -----------------------------------------------------------------------------------------------
    Ik hoop dat jullie interesse hebben en hoop dat jullie de tijd van het lager onderwijs nog goed zullen gebruiken :D - Robin

    BeantwoordenVerwijderen