dinsdag 5 maart 2013

Enkele kiekjes uit het Gentse

Beste bloggers,

zoals jullie weten zijn wij eind februari op stadsklassen geweest naar Gent. Op deze blog en de blog van de stadsklassen zelf, konden jullie al wat avonturen lezen. Hier laten we jullie nog wat nagenieten met wat beeldmateriaal.

STAM: een speelgoedje van lang geleden ... luister goed ...
STAM: een kijkje nemen over de stad
STAM: quiz over hoe het vroeger was
Eerste groepsfoto voor het NTG
De Minitour eindigde in het Gravensteen. Hier gingen we op zoek naar de schat vol heerlijke chocolademuntjes.      Jeroen en Manu waren de schattenjagers! Proficiat
Bezoek aan een echte MOSKEE
De dag afsluiten met een heerlijke Turkse pizza
En dat het hen gesmaakt heeft!
Dag 2 sloten we af met een kanotochtje op de Leie
Sorry jongens, maar meisjes waren iets sneller ;-)
Het Gentse gerechtsgebouw.
De juf trakteert op 'Gentse neusekes'
MSK: Na een rondleiding door het museum even de boef uithangen...
Wat zou boef Tymen allemaal meenemen van zijn prachtige reis, behalve het Lam Gods?
En nu tijd voor een stukje radio ... 'WE MUSIC'
Voor wie ons programma wil beluisteren
www.facebook.com/recradiocentrum/app_49631911630
Voor het naar huis gaan nog vlug een lekkere warme wafel. Na al dat flink stappen dik verdiend!

Het is weer mooi geweest!
Juf Wencke

3 opmerkingen:

  1. ik ben blij dat ik dit nog kon meemaken en dat ik niet ziek in mijn bed moest blijven liggen. die neuzekes waren inderdaad zeer lekker. het was supertof!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. blij dat ik dit kon meemaken en dat ik niet ziek in mijn bed moest blijven liggen. die neuzekes waren inderdaar super lekker. het was gewoon supertof!!!

    BeantwoordenVerwijderen